Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Сповідуйте лишень таке універсальне правило – виконавець розуміє задачу. Не починайте роботу, поки не переконаєтесь, що зрозуміли завдання і що клієнт згоден з цим розумінням.
«Форма — це не мета, це результат нашої роботи»
Людвиг Мис ван дер Роэ
Related Posts
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Мета
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Теорія близькості
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Виконавець розуміє завдання
Сповідуйте лишень таке універсальне правило – виконавець розуміє задачу. Не починайте роботу, поки не переконаєтесь, що зрозуміли завдання і що клієнт згоден з цим розумінням.