Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано.
Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками.
Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти. Але й за планом не можна: завжди все йде не так. Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.
Теорія близькості
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано.
Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками.
Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Related Posts
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
План — це ілюзія
Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти. Але й за планом не можна: завжди все йде не так. Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.
«Дизайн — це як продукт працює, а не виглядає»
Пол Рэндом
Дизайн не для дизайнерів, дизайн для вашої аудиторії.