Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.
Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі — робить його самоочевидним.
Хороший дизайн “скрупулёзен”: ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.
Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для…
Творчість перетворилося на змагання. У гонку. Переможець отримує роботу. Тепер від цієї недуги страждають усі. Технології розвиваються зі швидкістю електрона. А наші бідні перенапрягшіеся нейрони намагаються встигнути за цим. Рішення приймаються за секунди. Побачив, сподобалося, поділився, склав поверхневе уявлення, запостив в Твіттер. Немає часу чекати чи сумніватися. Лови момент! Головне встигнути! Каятися будемо потім. А,…
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.
Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі — робить його самоочевидним.
Хороший дизайн “скрупулёзен”: ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.
Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»
Related Posts
Теорія близькості
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
З книги…
Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для…
Змагання
Творчість перетворилося на змагання. У гонку. Переможець отримує роботу. Тепер від цієї недуги страждають усі. Технології розвиваються зі швидкістю електрона. А наші бідні перенапрягшіеся нейрони намагаються встигнути за цим. Рішення приймаються за секунди. Побачив, сподобалося, поділився, склав поверхневе уявлення, запостив в Твіттер. Немає часу чекати чи сумніватися. Лови момент! Головне встигнути! Каятися будемо потім. А,…
«Рушниця завжди заряджена»
– принцип постійно настороженого ставлення до вогнепальної зброї. У веденні справ означає постійну передбачливість і розрахунок на найгірший сценарій.