Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.
Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі — робить його самоочевидним.
Хороший дизайн “скрупулёзен”: ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.
Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»
Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти. Але й за планом не можна: завжди все йде не так. Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.
Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі — робить його самоочевидним.
Хороший дизайн “скрупулёзен”: ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.
Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»
Related Posts
Філософія корисної дії
У роботі над проектами, в кар’єрі, освіті і навіть в особистому житті керуйтеся центральним поняттям користі.
Забудьте про слово «до речі»
Слово «до речі» – ознака фальші. Це руйнує. Тому просто забудьте.
«Рушниця завжди заряджена»
– принцип постійно настороженого ставлення до вогнепальної зброї. У веденні справ означає постійну передбачливість і розрахунок на найгірший сценарій.
План — це ілюзія
Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти. Але й за планом не можна: завжди все йде не так. Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.