Творчість перетворилося на змагання. У гонку. Переможець отримує роботу.
Тепер від цієї недуги страждають усі. Технології розвиваються зі швидкістю електрона. А наші бідні перенапрягшіеся нейрони намагаються встигнути за цим. Рішення приймаються за секунди. Побачив, сподобалося, поділився, склав поверхневе уявлення, запостив в Твіттер. Немає часу чекати чи сумніватися. Лови момент! Головне встигнути! Каятися будемо потім. А, щоб прикрити свою дупу, не забудь поставити смайлик в кінці на той випадок, якщо ти перегнув палицю.
- Линдс Реддинг (Linds Redding)
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.
Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі — робить його самоочевидним.
Хороший дизайн “скрупулёзен”: ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.
Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для творчості. Дизайнер, який отримав таке завдання, зробить добру роботу, а дизайнер, якого попросять зробити «найкраще що-небудь», не зробить нічого.
Переклад з «Ководство»
Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти.
Але й за планом не можна: завжди все йде не так.
Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.
– принцип постійно настороженого ставлення до вогнепальної зброї.
У веденні справ означає постійну передбачливість і розрахунок на найгірший сценарій.
Розумію ці слова таким чином.
Ескіз – грубий начерк, щоб приблизно зрозуміти, що до чого.
Прототип – працююча штука, в яку можна потикати, щоб зрозуміти, як все себе веде, але зі зрізаними кутами і рибними даними.
Шаблон – це зверстані ХТМЛ-сторінка з рибними даними.
Макет – правдоподібне графічне зображення екрану сайту або інтерфейсу.
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Сповідуйте лишень таке універсальне правило – виконавець розуміє задачу. Не починайте роботу, поки не переконаєтесь, що зрозуміли завдання і що клієнт згоден з цим розумінням.
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано.
Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками.
Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
У роботі над проектами, в кар’єрі, освіті і навіть в особистому житті керуйтеся центральним поняттям користі.