Творчість перетворилося на змагання. У гонку. Переможець отримує роботу.
Тепер від цієї недуги страждають усі. Технології розвиваються зі швидкістю електрона. А наші бідні перенапрягшіеся нейрони намагаються встигнути за цим. Рішення приймаються за секунди. Побачив, сподобалося, поділився, склав поверхневе уявлення, запостив в Твіттер. Немає часу чекати чи сумніватися. Лови момент! Головне встигнути! Каятися будемо потім. А, щоб прикрити свою дупу, не забудь поставити смайлик в кінці на той випадок, якщо ти перегнув палицю.
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Розумію ці слова таким чином. Ескіз – грубий начерк, щоб приблизно зрозуміти, що до чого. Прототип – працююча штука, в яку можна потикати, щоб зрозуміти, як все себе веде, але зі зрізаними кутами і рибними даними. Шаблон – це зверстані ХТМЛ-сторінка з рибними даними. Макет – правдоподібне графічне зображення екрану сайту або інтерфейсу.
Змагання
- Линдс Реддинг (Linds Redding)
Related Posts
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Філософія корисної дії
У роботі над проектами, в кар’єрі, освіті і навіть в особистому житті керуйтеся центральним поняттям користі.
Мета
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Ескіз не Макет
Розумію ці слова таким чином. Ескіз – грубий начерк, щоб приблизно зрозуміти, що до чого. Прототип – працююча штука, в яку можна потикати, щоб зрозуміти, як все себе веде, але зі зрізаними кутами і рибними даними. Шаблон – це зверстані ХТМЛ-сторінка з рибними даними. Макет – правдоподібне графічне зображення екрану сайту або інтерфейсу.