Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.
Ескіз не Макет
Розумію ці слова таким чином.
Ескіз – грубий начерк, щоб приблизно зрозуміти, що до чого.
Прототип – працююча штука, в яку можна потикати, щоб зрозуміти, як все себе веде, але зі зрізаними кутами і рибними даними.
Шаблон – це зверстані ХТМЛ-сторінка з рибними даними.
Макет – правдоподібне графічне зображення екрану сайту або інтерфейсу.
Related Posts
Дизайн не для дизайнерів, дизайн для вашої аудиторії.
Принципи гарного дизайну
Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути. Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще — змушує продукт ясно висловлювати…
Теорія близькості
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Мета
Пам’ятайте про мету: вона ж не в тому, щоб у вас в портфоліо з’явився класний проект. Вона в тому, щоб у замовника з’явився ефективний сайт, який допоможе йому в роботі.