Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для творчості. Дизайнер, який отримав таке завдання, зробить добру роботу, а дизайнер, якого попросять зробити «найкраще що-небудь», не зробить нічого.
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Сповідуйте лишень таке універсальне правило – виконавець розуміє задачу. Не починайте роботу, поки не переконаєтесь, що зрозуміли завдання і що клієнт згоден з цим розумінням.
З книги…
Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для творчості. Дизайнер, який отримав таке завдання, зробить добру роботу, а дизайнер, якого попросять зробити «найкраще що-небудь», не зробить нічого.
Переклад з «Ководство»
Related Posts
Теорія близькості
Теорія близькості звучить так: об’єкти, розташовані близько один до одного, сприймаються пов’язано. Дійсний і зворотний принцип: важко розрізняти об’єкти з однаковими ознаками. Тому дизайнеру важливо навчитися розділяти об’єкти помітно помітними ознаками — розташуванням, розміром, масою, кольором — для однозначної передачі потрібного сенсу.
Дизайн не для дизайнерів, дизайн для вашої аудиторії.
Виконавець розуміє завдання
Сповідуйте лишень таке універсальне правило – виконавець розуміє задачу. Не починайте роботу, поки не переконаєтесь, що зрозуміли завдання і що клієнт згоден з цим розумінням.
Філософія корисної дії
У роботі над проектами, в кар’єрі, освіті і навіть в особистому житті керуйтеся центральним поняттям користі.