Змагання

Творчість перетворилося на змагання. У гонку. Переможець отримує роботу.

Тепер від цієї недуги страждають усі. Технології розвиваються зі швидкістю електрона. А наші бідні перенапрягшіеся нейрони намагаються встигнути за цим. Рішення приймаються за секунди. Побачив, сподобалося, поділився, склав поверхневе уявлення, запостив в Твіттер. Немає часу чекати чи сумніватися. Лови момент! Головне встигнути! Каятися будемо потім. А, щоб прикрити свою дупу, не забудь поставити смайлик в кінці на той випадок, якщо ти перегнув палицю.

Линдс Реддинг (Linds Redding)

Принципи гарного дизайну

Хороший дизайн робить продукт корисним: продукт купують, щоб ним користуватися. Він повинен задовольняти певним запитам, не тільки функціональним, але і психологічним і естетичним. Хороший дизайн підкреслює користь продукту і залишає без уваги все, що могло б від неї відвернути.

Хороший дизайн робить продукт зрозумілим: він виявляє структуру продукту. Ще краще - змушує продукт ясно висловлювати свою функцію завдяки інтуїції користувача. В ідеалі - робить його самоочевидним.

Хороший дизайн "скрупулёзен": ніщо не повинно залишитися довільним і випадковим. Уважністю і точністю в дизайні висловлюється повага до споживача.

Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»

Десять принципов Дитера Рамса дизайна продуктов «Браун»

З книги…

Без обмежень не буває творчості. Найкращі зразки дизайну з’являлися в результаті найжорсткіших вимог. Модифікатор «найкраще» може застосовуватися до плакату розміром 60 × 90 в дві фарби на газетному папері, набраний шрифтом Баськервіль 72-го кегля з ось цим логотипом, присвячений концерту групи такий-то, який пройде через три дні, тому в друк все повинно піти через чотири години. Ось це обмеження, ось це справжнє поле для творчості. Дизайнер, який отримав таке завдання, зробить добру роботу, а дизайнер, якого попросять зробити «найкраще що-небудь», не зробить нічого.

Переклад з «Ководство»

План — це ілюзія

Без плану не можна: потрібно резервувати команду, будувати фінмодель, вважати кошторис, заповнювати касовий розрив, брати нові проекти.

Але й за планом не можна: завжди все йде не так.

Щоб вирішити протиріччя, зробіть особливий підхід до планування.